Çocuk bezi, hijyenik ped, tampon ve yetişkin hasta bezi gibi geniş bir ürün yelpazesine sahip olan Ontex, küresel stratejisi doğrultusunda bazı pazarlardaki varlığını yeniden değerlendirme kararı aldı. Türkiye’de 1979 yılından bu yana faaliyet gösteren şirket, hijyen sektöründeki başarısına rağmen operasyonlarını sonlandırma sürecine girdi.
Ontex, Türkiye’deki iştirakiyle elde ettiği başarıları takdir ettiğini ancak global büyüme stratejisi kapsamında belirli pazarlardan çıkma kararı aldığını belirtti. Şirket, bu kapsamda Türkiye operasyonlarını Dilek Grup’a devretmek için anlaşmaya vardı.
DİLEK GRUP PAZAR GÜCÜNÜ ARTIRIYOR
Bu satın alma ile Dilek Grup, kişisel bakım ve hijyen ürünleri sektöründeki varlığını daha da güçlendirecek. Ontex’in Türkiye’den çekilmesinin ardından şirket, büyüme planlarını farklı pazarlarda sürdürmeyi hedefliyor.
Avrupa’nın en büyük özel marka üreticileri arasında yer alan Ontex, 24 farklı kategoride yüzde 50’ye yakın pazar payına sahip. Şirket, Türkiye operasyonlarının sonlandırılmasının ardından faaliyetlerini küresel ölçekte genişletmeye odaklanacak.