Pazar günü teslimat hizmeti, sadece müşterilere değil, Hepsiburada platformundaki iş ortaklarına da önemli avantajlar sağlıyor. Siparişlerin pazar günü de teslim edilmesiyle ürünlerin müşterilere ulaşma süresi kısalıyor, bu da teslimat süreçlerinde oluşabilecek yoğunlukları azaltıyor. Satıcılar, bu sayede daha yüksek müşteri sadakati ve iş hacmini artıran bir deneyim sunma fırsatı yakalıyor. Ayrıca, bu hizmetten HepsiJET ile anlaşmalı satıcılar da faydalanabiliyor.
LOJİSTİK ALTYAPI GÜÇLENDİRİLDİ, İSTİHDAM ARTTI
Hepsiburada, pazar günü teslimat hizmetini sorunsuz bir şekilde sunabilmek için lojistik operasyonlarını da güçlendirdi. Şirket, bu süreçte transfer merkezlerinden saha ekiplerine kadar birçok noktada altyapı ve personel yatırımları yaparak, sistemin haftanın 7 günü kesintisiz hizmet sunabilmesini sağladı. Bu uygulama kapsamında çalışan sayısı yüzde 8 oranında artırılarak ek istihdam da yaratıldı.
“KULLANICILARIMIZIN GÜNLÜK PROGRAMLARINA UYUM SAĞLIYORUZ”
Konuyla ilgili açıklamalarda bulunan Hepsiburada Lojistik Grubu Üst Yöneticisi (CEO) Hakan Karadoğan, tüketicilerin alışverişlerinin ne zaman ve nasıl teslim edileceği konusunda esneklik talep ettiklerini ve bu beklentilerinin satın alma kararlarını doğrudan etkilediğini belirtti.
Karadoğan, “Müşterilerimizin beklentilerine karşılık verebilmek adına lojistik kabiliyetlerimizi sürekli geliştiriyor ve hizmet standartlarımızı her geçen gün yükseltiyoruz. Türkiye’nin 81 ilinde devreye soktuğumuz pazar günü teslimat hizmetimizle sektörümüzde fark yaratan bir yeniliğe daha öncülük etmenin mutluluğunu yaşıyoruz. Bu kapsamda pazar günü teslimat çözümümüzle kullanıcılarımızın günlük programlarına uyum sağlamaya devam ediyoruz. Hem müşterilerimiz hem iş ortaklarımız için verimli yapılar kurmaya ve müşterilerimizin hayatını kolaylaştıran yenilikleri hayata geçirmeye devam edeceğiz” ifadelerini kullandı.