Ana Sayfa Arama Galeri Video
Kategoriler
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

    Intersport Türkiye’den rekor büyüme

    Eren Perakende tarafından satın alınmasının ardından iki yılını kutlayan Intersport, müşteri deneyimi odaklı strateji ile büyümeye devam ediyor.

    Eren Perakende tarafından satın alınmasının ardından iki yılını kutlayan Intersport,

    2023 yılında Eren Perakende’nin bünyesine katılan spor perakende zinciri Intersport, mağaza ağını genişletme, e-ticaret ve dijitalleşme alanlarında ilerleme kaydederek, iki başarılı yıl geçirdi. Eren Perakende’nin deneyimi ve yeni stratejileriyle, Intersport hem mağaza sayısı hem de metrekare bazında büyüme sağladı.

    Eren Perakende CEO’su Osman Şentürk, “Intersport’u 2023 yılında 9 mağaza ve 5 bin metrekare ile aldık. İki yıl içinde mağaza sayısını ve çalışan sayısını 2,5 kat, metrekareyi ise yaklaşık 3 kat artırmanın gururunu yaşıyoruz” dedi.

    Şentürk, Intersport’un mağaza sayısını 24’e çıkardığını belirterek, “Sadece yeni mağazalar açmakla kalmadık, mevcut mağazaları da yenileyip konseptini geliştirdik. Intersport’u Türkiye’de spor ve aktif yaşamın merkezi yapmayı hedefledik. Müşteri deneyimini ön planda tutarak, Eren kültürü ve stratejisini birleştirdik; Intersport’u spor kategorilerinde uzman bir marka haline getirdik. Hedefimiz, önümüzdeki 5 yıl içinde mağaza sayısını 100’e çıkararak, sporun her alanında büyümek” ifadelerini kullandı.

    Intersport’un “Heart of Sport” mottosuyla yerel spor projelerine ve etkinliklerine yatırım yapmaya devam edeceğini söyleyen Osman Şentürk, “Darüşşafaka Spor Kulübü ile iş birliği yaparak, Darüşşafaka Basketbol A Takımı’nın sponsoru olduk. Ayrıca, Basketbol Yıldızlar Ligi’nde de Intersport Yıldızlar Ligi olarak isim sponsorluğumuz var. Bu anlamlı iş birliği ile ülkemizde genç yeteneklerin profesyonel eğitim ve destek almasına katkı sağlamayı amaçlıyoruz” şeklinde konuştu.