Çırağan Sarayı’nda gerçekleştirilen buluşmada, geleneksel iş modellerinin dijitalleşme süreci kapsamlı şekilde değerlendirildi. Katılımcılara, operasyonel süreçlerin ve bayi ağlarının tek bir platform üzerinden yönetilmesine olanak tanıyan çözümler aktarıldı. Logo Yazılım’ın sektör içindeki örnek uygulamaları ve müşteri beklentilerine yönelik yeni trendler de paylaşıldı.
SEKTÖRÜN DİJİTAL POTANSİYELİNE VURGU YAPILDI
Logo Yazılım Türkiye Genel Müdürü Akın Sertcan, açılış konuşmasında, otomotiv sektörünün teknoloji destekli köklü bir dönüşümden geçtiğine dikkat çekti. Akın Sertcan, “Dijitalleşmenin iş yapış biçimlerini değiştirdiği bu süreçte, otomotiv sektörü çevik yapısı ve teknolojiye hızlı adaptasyonuyla öncü konumda yer alıyor. Sektörün büyüklüğü nedeniyle distribütörlerin gelişimi ve yetkili satıcıların desteklenmesi büyük önem taşıyor. Logo Yazılım olarak sunduğumuz çözüm ve danışmanlık hizmetleriyle bu dönüşüme katkı sağlamayı sürdüreceğiz” ifadelerini kullandı.
YAPAY ZEKÂ VE VERİMLİLİK ODAĞINDA YENİLİKÇİLİK
ODMD Genel Koordinatörü Dr. Hayri Erce de etkinlikte yaptığı konuşmada, bağlantılı araçlar, otonom sürüş teknolojileri ve çevreci yaklaşımların sektördeki iş modellerini de dönüştürdüğünü vurguladı. Dr. Hayri Erce, “Tasarımdan üretime, satış sonrası hizmetlerden servislere kadar her aşama dijitalleşiyor. Önümüzdeki süreçte yapay zekâ ve verimlilik, sektörün ana odak noktaları olacak. Bu kapsamda süreçleri sadeleştiren çözümler sunan Logo Yazılım’a teşekkür ediyoruz” dedi.
DENEYİMLER VE BAŞARILI UYGULAMALAR PAYLAŞILDI
Etkinlikte TOFAŞ Bayi ve İş Geliştirme Müdürü Cenap Özsaraç, Logo Yazılım ile hayata geçirilen dönüşüm projeleri sonucunda yetkili satıcı ve servislerin elde ettiği faydaları katılımcılara aktardı. AITR Eş Başkanı Prof. Dr. Altan Çakır ise otomotiv sektöründe dijital dönüşümün verimliliğe etkileri ve yapay zekâ uygulamaları konusunda bilgi verdi.
LOGO YAZILIM’IN ÇÖZÜMLERİYLE SÜREÇLER DİJİTALLEŞİYOR
Logo Yazılım’ın otomotiv sektörüne yönelik sunduğu çözümlerle iş süreçleri merkezi sistemlerden son kullanıcıya kadar dijitalleştiriliyor. Uçtan uca yönetim, anlık raporlama, maliyet yönetimi, insan kaynakları yönetimi, fiyat ve kampanya yönetimi, potansiyel müşteri takibi, servis yönetimi, mevzuata uyum, çoklu marka ve şube yönetimi, web tabanlı ve mobil çözümler, otomatik süreç yönetimi, onay sistemleri ve anlık envanter takibi, şirketin sunduğu başlıca dijital hizmetler arasında yer alıyor.