Birleşmiş Markalar Derneği, Elektronik Ticaret İşletmecileri Derneği, İstanbul Tekstil ve Konfeksiyon İhracatçı Birlikleri, İstanbul Ticaret Odası, Müstakil Sanayici ve İşadamları Derneği ile Türkiye İhracatçılar Meclisi gibi önemli kuruluşların yöneticilerinin katıldığı davette, iş birliği ve e-ihracatın geleceği konuşuldu. Trendyol Grubu Başkan Yardımcısı Sinan Cem Şahin, şirketin bu alandaki hedeflerini ve çalışmalarını davetlilerle paylaştı.
“E-İHRACATLA TÜRKİYE’Yİ BÜYÜTÜYORUZ”
Şahin, etkinlikte yaptığı konuşmada, “Türkiye’nin e-ihracat lideri olarak, paydaşlarımızla birlikte ülkemizin e-ihracat ekosistemini güçlendirmeye kararlıyız. Bu alanda sunduğumuz fırsatları değerlendirerek, Türkiye’nin küresel rekabet gücüne katkıda bulunmayı öncelik kabul ediyoruz” dedi. Şahin, e-ihracatın gelişimine yönelik stratejilerini ve projelerini detaylandırdı.
2030 HEDEFİ: YÜZDE 10
Ticaret Bakanlığı’nın 2030 yılı için koyduğu, e-ihracatın toplam ihracattaki payını yüzde 10’a yükseltme hedefini hatırlatan Şahin, “Bu vizyon doğrultusunda tüm paydaşlarla omuz omuza çalışmayı sürdüreceğiz” vurgusu yaptı. İftar buluşması, sektör temsilcilerinin görüş alışverişinde bulunduğu verimli bir platforma dönüştü.
Trendyol’un bu etkinliği, e-ihracatın Türkiye ekonomisindeki rolünü artırma çabalarının bir göstergesi olarak dikkat çekti.

