Brand Finance’ın bu prestijli listeyi oluştururken titizlikle belirlediği kriterler arasında markaların dijital varlığı, inovatif yapısı, güvenilirliği, mükemmel müşteri memnuniyeti, toplumsal katkısı ve çevresel sorumluluğu gibi özellikler öne çıktı. Ayrıca, açıklık ve samimiyet, şeffaf ve etik yönetim anlayışı, modernlik, yaygınlık, özgünlük ve marka imajı gibi pek çok detay da değerlendirmeye alındı.
Tüm bu kapsamlı değerlendirmelerin sonucunda, Türkiye’nin en güçlü markası unvanını kazanan isim ise market zinciri Migros oldu.
MİGROS, AVRUPA’DA DA FARK YARATTI
Şirketten yapılan yazılı açıklamada, Migros’un sadece Türkiye’de değil, aynı zamanda Avrupa’nın önde gelen gıda perakendecilerinin yatırım, performans ve marka gücü değerlendirmesinde de önemli bir başarıya imza attığı belirtildi. Açıklamada, Migros’un AAA+ notu alan tek gıda perakendecisi olduğu vurgulandı.